سومین دوره مکمل (آموزشی) تصحیح speaking و writing تافل
 1167     1398/10/23-- 11:25:38

ظرفیت این دوره تکمیل می باشد

شروع دوره: دوشنبه 23 دی 98

پایان دوره: جمعه 9 اسفند 1398

February 28

شهریه دوره : 500 هزار تومان
 

ویژگی های دوره:

این دوره برای کسانی مناسب است که قبلا در دوره های آموزشی تافل شرکت کرده اند و یا از سطح خوبی در زمینه آمادگی تافل برخوردار هستند ( به طور دقیق تر ، مناسب برای کسانی که نمره بخش نوشتاری و گفتاری آنها حد اقل در حال حاضر 18 از 30 باشد ) و  نیاز دارند مهارت های نوشتاری و گفتاری خود را در ماه های نهایی پیش از آزمون تافل از طریق تصحیح انشا و فایل های صوتی بخش گفتاری حفظ به 25 و بالاتر  ارتقا بخشند.

 

قبل از شروع به ارسال انشا و فایل صوتی، در ابتدای دوره، نکات کلی در مورد مهارت های نوشتار و گفتار جهت یادآوری و بهبود عملکرد به صورت صوتی و غیر حضوری در کانال تلگرامی که مخصوصا این کلاس تشکیل می شود در قالب معرفی آزمون و استراتژیهای کلی واساسی در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.
 

هر روز برای زبان آزمون، نکات کوتاه آموزش گرامر(روزانه) بصورت ویدیو درکانال تلگرامی قرار میگیرد و نیز در فاصله های معین نمونه های انشا و صحبت برخی از شرکت کنندگان به منظور آموزش نکات مهم در گروه تلگرامی ارائه میشود.  

 

طول مدت دوره شش هفته می باشد. زبان آموزان به صورت هفتگی تکالیف مشخص شده را ارسال می نمایند و پس از بررسی و تصحیح توسط مدرسین دوره، بازخورد و نمره تخمینی برای هر مهارت ارسال می شود.

 

یک جلسه رفع اشکال به صورت غیر حضوری برگزار می شود. زمان جلسه در طول دوره به اطلاع زبان آموزان دوره می رسد.
 

تکالیف خواسته شده در دوره شش سری speaking  چهار سوالی (طبق سوالات آزمون تافل) و دوازده مقاله (9 عدد independent  و 3 عدد integrated) می باشد.
 

زبان آموزان هفته ای یک تست کامل speaking  (چهار تسک) و دو مقاله برای مهارت writing  ارسال می کنند. تکالیف همان هفته توسط مصححین تصحیح می شود و ارسال می گردد.

نکات مهم دیگر دوره:

  • تکالیف بر اساس مهلت مشخص شده هر هفته دریافت می شود. تکالیف هر هفته، فقط همان هفته تصحیح می شود. تکالیف بر اساس تی پی او ها  می باشد. برای writing independent task موضوعات جدیدتر آزمون مدنظر خواهد بود. جدول تکلیف هر هفته دراولین روز هفته به زبان آموزان اعلام می شود.  
     
  • این دوره جلسه حضوری در آموزشگاه نخواهد داشت و تمامی نکات و تصحیح ها به صورت نوشتاری یا صوتی ارسال می گردد.