کلاس TOEFL iBT فشرده دوره 184( آقای اعلایی)
 2959     1398/03/22-- 08:45:40

ظرفیت این دوره تکمیل می باشد

TOEFL iBT INTENSIVE COURSE

طراح دوره: آقای اعلایی

 

شهریه (تومان) شروع  و پایان دوره طول دوره روز و ساعت کلاسها استاد دوره
1/000/000

شروع : دوشنبه 22 مهر 1398

 

پایان دوره: 18 آذر 1398
December 09-2019

7هفته
دو روز در هفته 
  56 ساعت آموزشی          

 شنبه ها و دوشنبه عصر از ساعت 
16:00  الی 19:30

آقای اعلایی
 (Writing & Reading)
 (Speaking & Listening)
بر پایه جدید ترین سوالات TPO
به همراه درس های مکمل واژگان و گرامر

 

 

درباره دوره :

۱.       دشواری سطح مطالب کلاسی مانند آزمون است.

۲.       این دوره نیاز به تعیین سطح ندارد و به زبان آموزانی توصیه می شود که سطح زبان شان Upper-intermediate  و Advanced می باشد و قصد دارند در یک بازه زمانی دو تا سه ماهه برای شرکت در آزمون آمادگی لازم را کسب نمایند.

۳.       زبان آموزان در طول دوره برای مهارت ها نمره  دریافت خواهند کرد. تکالیف انجام شده هر جلسه توسط مدرسین دوره بررسی و تصحیح خواهد شد. بازخورد های ارائه شده می تواند به ارتقای نمره مهارت های چهار گانه کمک نماید.

۴.       راهکار های پیشرفت در مهارت های چهار گانه آزمون اصلی و مهارت های جانبی- گرامر و واژگان- به صورت برنامه دو ماه و نیمه در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. برای دریافت نمره مورد نظر زبان آموزان به برنامه ریزی حداقل دو ماهه و تمرین پنج الی هشت ساعته روزانه نیازدارند.

۵.       در طول دوره فایل های ضروری به خصوص مربوط به مهارت های speaking و writing مانند سوالات پر تکرار و غیره در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

۶.       در این دوره مهارت ها به صورت یکپارچه تدریس می شود و امکان  انتخاب بعضی مهارت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

۷.       مطالب درسی صرفا بر اساس تست های TPO خواهد بود و مطالب ارائه شده در پاورپوینت های هر جلسه به ایمیل زبان آموزان ارسال می گردد.

۸. توصیه می شود زبان آموزان سه تا چهار هفته پس از اتمام دوره در آزمون اصلی ثبت نام کنند . در این مدت زبان آموزان می توانند نکات کلاس را دوره نمایند و چند نمونه تست بزنند و با آمادگی کامل در آزمون شرکت نمایند.

۹. مباحث به صورت طبقه بندی در جلسات مختلف ارائه می گردد. تکالیف خواسته شده ( شش ست اسپیکینگ و هشت مقاله- رایتینگ) توسط مدرس دوره تصحیح می شود.

 

با توجه به سطح کلاس توصیه می شود دوستانی که نیاز به آمادگی بیشتر دارند پیش از شروع دوره منابع زیر را مطالعه نمایند:

 

1. Delta's Key to the TOEFL iBT: Advanced Skill Practice; Revised Edition


کتاب دلتا برای آشنایی اولیه با مهارت های آزمون بخصوص مهارت های ریدینگ و لیسینینگ مناسب می باشد. این کتاب با تمرین های ساده تر نسبت به آزمون کمک می کند برای تست های سخت تر آمادگی بهتری کسب شود. 
برای تمرین بیشتر لیسینینگ می توانید اینجا کلیک نمایید و پادکست های لیسینینگ مناسب پیش از تافل را دانلود نمایید.  این لیسینینگ ها ساده تر از متن های تی پی او می باشند و برای تقویت این مهارت مفید می باشند.


2. Barron’s Essential words for the TOEFL

این کتاب برای ارتقاء واژگان توصیه می شود. برای دانلود این کتاب کلیک نمایید. با استفاده از اپلیکیشن Memriseمی توانید لغات این کتاب را تمرین نمایید. علاوه بر این کتاب سعی کنید لیستی از واژگانی که در تمرین های ریدینگ و لیسینینگ با آنها سر و کار دارید آماده و به صورت منظم مطالعه نمایید.

3. Understanding and Using English Grammar (Azar English Grammar) 5th Edition by Betty Schrampfer Azar


این کتاب برای تقویت گرامر مناسب می باشد.


4. TPO Tests

همچنین برای تمرین بیشتر توصیه می کنیم پیش از دوره نرم افزار تی پی او را نصب نموده و تعدادی از تست های این نرم افزار تمرین شود. برای این منظور تی پی او های قبل از تست بیست توصیه می شود. تست های بیست به بعد جزء تمرینات کلاس و پیش از آزمون اصلی شما خواهد بود. 
برای دانلود تی پی او به لینک های زیر مراجعه نمایید:

 

https://www.ibtil.org/ckfinder/userfiles/files/IBTIL.exe

نسخه مک:
http://cdn.tiku.zhan.com/pc/Tpo-2.1.1.dmg