کلاس هوشمند - تعاملی تافل فشرده دوره 263 ( خانم تقوایی - خانم پازوکی)
 517     1401/01/08-- 21:49:16

ظرفیت این دوره تکمیل می باشد

TOEFL iBT INTENSIVE COURSE

طراح دوره: آقای اعلایی

 

شهریه (تومان) شروع دوره پایان دوره طول دوره اساتید دوره
1/800/000

پنجشنبه 25 فروردین 1401

پنجشنبه 12 خرداد 1401

     8هفته   


خانم تقوایی
   
Speaking & Listening  

  خانم پازوکی
Writing & Reading

 

درباره دوره :

۱.دشواری سطح مطالب کلاسی مانند آزمون است.

۲.این دوره نیاز به تعیین سطح ندارد در صورتی که از سطح زبانی خود آگاه هستید و به زبان آموزانی توصیه می شود که سطح زبان شان Upper-intermediate  و Advanced می باشد و یا الان در حد نمره 75 تافل هستند و قصد دارند در یک بازه زمانی دو تا سه ماهه برای شرکت در آزمون آمادگی لازم را کسب نمایند.

۳.زبان آموزان در طول دوره برای مهارت ها نمره  دریافت خواهند کرد. تکالیف انجام شده هر جلسه توسط مدرسین دوره بررسی و تصحیح خواهد شد. بازخورد های ارائه شده می تواند به ارتقای نمره مهارت های چهار گانه کمک نماید.

۴.راهکار های پیشرفت در مهارت های چهار گانه آزمون اصلی و مهارت های جانبی- گرامر و واژگان- به صورت برنامه دو ماه و نیمه در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. برای دریافت نمره مورد نظر زبان آموزان به برنامه ریزی حداقل دو ماهه و تمرین پنج الی هشت ساعته روزانه نیازدارند.

۵.در طول دوره فایل های ضروری به خصوص مربوط به مهارت های speaking و writing مانند سوالات پر تکرار و غیره در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

۶.در این دوره مهارت ها به صورت یکپارچه تدریس می شود و امکان  انتخاب بعضی مهارت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

۷.مطالب درسی صرفا بر اساس تست های TPO خواهد بود و مطالب ارائه شده در پاورپوینت های هر جلسه به ایمیل زبان آموزان ارسال می گردد.

۸. توصیه می شود زبان آموزان سه تا چهار هفته پس از اتمام دوره در آزمون اصلی ثبت نام کنند . در این مدت زبان آموزان می توانند نکات کلاس را دوره نمایند و چند نمونه تست بزنند و با آمادگی کامل در آزمون شرکت نمایند.

۹. مباحث به صورت طبقه بندی در جلسات مختلف ارائه می گردد. تکالیف خواسته شده توسط مدرس دوره تصحیح می شود.
 

ویژگیهای دوره هوشمند تعاملی TOEFL فشرده

محتوای درسی دوره های هوشمند - تعاملی TOEFL فشرده مطابق دوره های حضوری بوده و تمامی نکات دوره های حضوری در این دوره به صورت گام به گام به دانشجو آموزش داده میشود.

  1.  تفاوت بارز دوره هوشمند - تعاملی TOEFL فشرده با دوره های غیرحضوری معمول در این است که هر دوره درسی دارای استاد  ثابت و مشخص میباشد و دانشجو در طول ترم میتواند بصورت مستمراز طریق سیستم هوشمند دپارتمان زبان دکتر برزآبادی (lms.ibtil.org (  با استاد خود در ارتباط باشد و سوالات خود را مطرح نماید.
  2. به محض فرا رسیدن زمان مقرر برای شروع هردوره ، نام کاربری و رمز ورود هر دانشجو برای استفاده از محتوی درسی  و امکانات سامانه هوشمند و تعاملی  فعال می شود ودوره رسما آغاز می گردد.
  3. سیستم فوق الذکر، آموزش های لازم جهت آمادگی TOEFL فشرده را به طور طبقه بندی شده، هفتگی و جلسه به جلسه در قالب فایلهای ویدیویی، صوتی ، تمرین ها  و آزمون های تعاملی در اختیار دانشجو قرار می دهد.
  4. ارسال هفتگی تکالیف از طرف دانشجو و دریافت تصحیح منظم ارسالی از طرف استاد، جز تعریف دوره است و به صورت منظم و در خود سامانه انجام می شود.
  5. در طول ترم، هشت جلسه آنلاین از طریق محیط آموزش مجازی Adobe Connect در روزها و ساعات مشخص که در برنامه کلاسی آورده می شود توسط استاد مربوطه برگزار میگردد و در این جلسات ابتدا اساتید دوره به رفع اشکالات مشترک دانشجویان می پردازند، سوال های احتمالی دیگر را پاسخ می دهند و سپس آموزشهایی تکمیلی و تمرینات لازم در ارتباط با سیلابس درسی را به دانشجویان ارائه می کنند.
    6. پس از پایان دوره در هفته هشتم امکانات آموزشی LMS و کلاس های ضبط شده ادوبی به مدت 8 هفته برای هر دانشجو فعال می باشد.

    توجه

     لینک دانلود اپلیکیشن ادوبی و لینک ورود به کلاس تا 10 ساعت قبل از شروع دوره ، خدمت شما از طریق ایمیل و sms ارسال خواهد شد.

 

دوره هوشمند - تعاملی TOEFL فشرده در یک نگاه

هفته 1

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 2

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 3

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 4

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 5

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 6

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 7

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

هفته 8

درس، تمرین، تست، تکلیف آفلاین در LMS

جلسه آنلاین با حضور استاد( Adobe Connect )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توجه: کلیه جلسات آنلاین در روزهای پنجشنبه از ساعت 16:00 الی 19:30 می باشد.
16:00 الی 17:30 خانم تقوایی          -      18:00 الی 19:30   خانم پازوکی      

با توجه به سطح کلاس توصیه می شود دوستانی که نیاز به آمادگی بیشتر دارند پیش از شروع دوره منابع زیر را مطالعه نمایند:

 

1. Delta's Key to the TOEFL iBT: Advanced Skill Practice; Revised Edition


کتاب دلتا برای آشنایی اولیه با مهارت های آزمون بخصوص مهارت های ریدینگ و لیسینینگ مناسب می باشد. این کتاب با تمرین های ساده تر نسبت به آزمون کمک می کند برای تست های سخت تر آمادگی بهتری کسب شود. 
برای تمرین بیشتر لیسینینگ می توانید اینجا کلیک نمایید و پادکست های لیسینینگ مناسب پیش از تافل را دانلود نمایید.  این لیسینینگ ها ساده تر از متن های تی پی او می باشند و برای تقویت این مهارت مفید می باشند.


2. Barron’s Essential words for the TOEFL

این کتاب برای ارتقاء واژگان توصیه می شود. برای دانلود این کتاب کلیک نمایید. با استفاده از اپلیکیشن Memriseمی توانید لغات این کتاب را تمرین نمایید. علاوه بر این کتاب سعی کنید لیستی از واژگانی که در تمرین های ریدینگ و لیسینینگ با آنها سر و کار دارید آماده و به صورت منظم مطالعه نمایید.

3. Understanding and Using English Grammar (Azar English Grammar) 5th Edition by Betty Schrampfer Azar


این کتاب برای تقویت گرامر مناسب می باشد.


4. TPO Tests

همچنین برای تمرین بیشتر توصیه می کنیم پیش از دوره نرم افزار تی پی او را نصب نموده و تعدادی از تست های این نرم افزار تمرین شود. برای این منظور تی پی او های قبل از تست بیست توصیه می شود. تست های بیست به بعد جزء تمرینات کلاس و پیش از آزمون اصلی شما خواهد بود.