کلاس هوشمند-تعاملی Writing TOEFL iBT (آقای دکتر برزآبادی)
 681     1400/03/09-- 12:56:56

ظرفیت این دوره تکمیل می باشد

شهریه (تومان) شروع دوره روزو ساعت برگزاری دوره طول دوره استاد دوره
1/200/000

پنجشنبه 13 خرداد 1400

پنجشنبه ها از ساعت 15:00 الی 17:00

     8هفته   

آقای دکتر برزآبادی
                   

 شامل: 

  1. کلاس آنلاین:   تسک 1 و 2  همراه با  تدریس گرامر و کالوکیشن های مربوطه
  2. آموزش آفلاین در محیط LMS:
  • Grammar

 

درباره دوره :

۱.دشواری سطح مطالب کلاسی مانند آزمون است.

۲.این دوره نیاز به تعیین سطح ندارد در صورتی که از سطح زبانی خود آگاه هستید و به زبان آموزانی توصیه می شود که سطح زبان شان Upper-intermediate  و Advanced می باشد یا در حد نمره 75 تافل هستند و قصد دارند در یک بازه زمانی دو تا سه ماهه برای شرکت در آزمون آمادگی لازم را کسب نمایند.

 

 

ویژگیهای دوره هوشمند – تعاملی Writing TOEFL iBT

  1. محتوای درسی دوره های هوشمند - تعاملی مطابق دوره های حضوری بوده و تمامی نکات دوره های حضوری در این دوره به صورت گام به گام به دانشجو آموزش داده میشود.
  2.  تفاوت بارز دوره هوشمند - تعاملی با دوره های غیرحضوری معمول در این است که هر دوره درسی دارای استاد  ثابت و مشحص میباشد و دانشجو در طول ترم میتواند بصورت مستمراز طریق سیستم هوشمند دپارتمان زبان دکتر برزآبادی (Lms.ibtil.org )  با استاد خود در ارتباط باشد و سوالات خود را مطرح نماید.
  3. به محض فرا رسیدن زمان مقرر برای شروع هردوره ، نام کاربری و رمز ورود هر دانشجو برای استفاده از محتوی درسی  و امکانات سامانه هوشمند و تعاملی  فعال می شود ودوره رسما آغا ز می گردد.
  4. سیستم فوق الذکر، آموزش های لازم جهت آمادگی موضوعات درسی را به طور طبقه بندی شده، هفتگی و جلسه به جلسه در قالب فایلهای ویدیویی، صوتی ، تمرین ها  و آزمون های تعاملی در اختیار دانشجو قرار می دهد.
  5. ارسال هفتگی تکالیف از طرف دانشجو و دریافت تصحیح منظم ارسالی از طرف استاد، جز تعریف دوره است و به صوزت منظم و در خود سامانه انجام می شود.
  6. در طول ترم، هشت جلسه آنلاین از طریق محیط آموزش مجازی Adobe Connect در روزها و ساعات مشخص که در برنامه کلاسی آورده می شود توسط استاد مربوطه برگزار میگردد و در این جلسات ابتدا اساتید دوره به رفع اشکالات مشترک دانشجویان می پردازند، سوال های احتمالی دیگر را پاسخ می دهند و سپس آموزشهایی تکمیلی و تمرینات لازم در ارتباط با سیلابس درسی را به دانشجویان ارائه می کنند.
    7- پس از پایان دوره در هفته هشتم، امکانات آموزشی LMS و کلاس های ضبط شده ادوبی به مدت 8 هفته برای هر دانشجو فعال می باشد 


توجه

 لینک دانلود اپلیکیشن ادوبی و لینک ورود به کلاس تا 10 ساعت قبل از شروع دوره ، خدمت شما از طریق ایمیل و sms ارسال خواهد شد.

 

جهت ثبت نام دوره کلیک کنید