دوره پنج هفته ای ریاضی GRE ( متوسط تا پيشرفته)
 1552     1398/10/23-- 08:44:02

ظرفیت این دوره تکمیل می باشد

دوره پنج هفته ­ای GRE-MATH  (رياضيات متوسط تا پيشرفته)

Û طول دوره: 5 هفته (20 ساعت)

Û ساعت برگزاري دوره: دوشنبه ها صبح از ساعت 10 الی 13:15

Ûشروع دوره : دوشنبه 23 دی 98

Û شهريه دوره: 500000 تومان

Û استاد دوره: خانم بلوری

 

l معرفي آزمون ودوره:

بخش رياضيات آزمون GRE تحت عنوان Quantitative Reasoning شامل مباحث حساب (Arithmetic)، هندسه (Geometry)، جبر (Algebra) و تحليل داده­ ها (Data Analysis) در حد دانش رياضيات مقطع دبيرستان مي­باشد که البته هوش و خلاقيت و آشنايي کامل با واژگان تخصّصي رياضيات به زبان انگليسي در پاسخگويي به سؤالات بسيار مؤثر است.  سؤالات رياضيات در دو بخش که هريک شامل 20 سؤال مي­باشد مطرح خواهد شد که داوطلبان عزيز مي­بايست در مدت زمان 35 دقيقه به هر بخش پاسخ دهند.

 

 

 

 

مباحث هر جلسه بصورت جزوه کلاسي در اختيار زبان آموزان عزيز قرار خواهد گرفت. تست ­هاي هر جلسه بطور مفهومي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته و راه­ حل­هاي ابتکاري براي پاسخگويي سريع ارائه شده و با مشارکت زبان آموزان، بحث و چراجويي در مورد هر مسأله انجام خواهد شد تا مهارت و تسلط لازم حاصل شود. در پايان هر جلسه تکاليف کلاسي براي تمرين بيشتر ارائه خواهد شد. انتظار مي­رود شرکت­کنندگان در پايان اين دوره با واژگان تخصصي رياضيات که براي فهم صورت سؤال الزامي است و همچنين با انواع سؤالات آزمون آشنايي کامل پيدا کنند. لازم به ذکر است که در بخش رياضيات آزمون چهار نوع سؤال به شرح زير پيرامون مباحث مذکور مطرح مي­شود.

 

 

 

è Quantitative Comparison questions

è Multiple-choice questions-Select One Answer Choice

è Multiple-choice questions-Select One or More Answer Choices

è Numeric Entry questions

دریک جمع­ بندی کلی ماهیت سؤالات بخش رياضيات آزمون را می­توان بصورت زیر بیان نمود:

l Quantitative Comparison

l Word Problem Solving

l Data Interpretation

 تعداد سؤالات هر بخش و زمان تقريبي پاسخگويي در جدول زير عنوان شده است:

 

 

 

 

 

در اين دوره مباحث چهار­گانه رياضيات (حساب، جبر، هندسه و تحليل داده­ ها) مورد سؤال در آزمون در قالب مسائل چالشي (سطح دشواری متوسط، متوسط رو به بالا و دشوار) مطرح مي­شود و با مشارکت داوطلبان عزيز مورد حل و فصل قرار مي­گيرد وطي آزمونک­هاي منظم کلاسي که شامل مسائل پرتکرار در آزمون اصلي مي­باشد زبان آموزان با انواع سؤالات آشنا شده و مهارت و تسلط کافي براي شرکت در آزمون را کسب خواهند نمود. مباحث درسی بصورت زیر ارائه می­گردند:

مرحله ا: طی 4 هفته اول  تست­ های انتخابی از منابع معتبر به تفکیک موضوعی زیر مورد حل و فصل قرار خواهد گرفت که شامل توضيح مفاهيم، فرمولها و حل مسأله مي­باشد. در پايان هر جلسه تکاليف کلاسي براي تمرين بيشتر ارائه خواهد شد.

  • Arithmetic
  • Geometry
  • Algebra
  • Data Analysis

 مرحله 2: طی 2 جلسه نهایی (هفته آخر) مجموعه تست جامع (سطح دشواری متوسط، متوسط رو به بالا و دشوار)  بطور مفهومي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته و راه­حل­هاي ابتکاري براي پاسخگويي سريع ارائه شده و با مشارکت زبان آموزان، بحث و چراجويي در مورد هر مسأله انجام خواهد شد تا مهارت و تسلط لازم براي شرکت در آزمون حاصل شود.

در پايان اين دوره انتظار مي­رود شرکت­کنندگان با واژگان تخصّصي رياضيات که براي فهم صورت سؤال الزامي است و همچنين با انواع سؤالات آزمون آشنايي کامل پيدا کنند و بتوانند نمره ایده­آل خود را کسب نمایند.

دوره رياضيات پيشرفته در یک نگاه:

هفته 1

Arithmetic

حل مسأله در کلاس مربوط به حساب

تکليف مرتبط با موضوع برای منزل

هفته 2

Algebra

حل مسأله در کلاس مربوط به جبر

تست­ های مرتبط با حساب و جبر برای منزل

هفته 3

Geometry

حل مسأله در کلاس مربوط به هندسه

تست­ های مرتبط با حساب ، جبر و هندسه برای منزل

هفته 4

Data Analysis

حل مسأله در کلاس مربوط به تحلیل داده­ ها

تست ­های مرتبط با حساب ، جبر ، هندسه­ و تحلیل داده­ ها برای منزل

هفته 5

آزمون جامع شامل تمام موضوعا ت آزمون

حل و فصل کامل و مفهومي سؤالات آزمون