دوره غیر حضوری GRE General
 3632     1396/11/27-- 19:20:04

 

این دوره مناسب افرادی است که به دلیل مسافت یا مشغله فرصت شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند. دوره برای کسانی که قبلا برای آمادگی آزمون تلاش کرده اند ولی نیاز به تمرین بیشتری احساس می کنند نیز مناسب است.

طراح و استاد دوره: دکتر داود برزآبادی فراهانی

مطالب دوره (بخش Verbal) :

Writing

Grammar for Writing

  Reading

Verbal Reasoning

  Vocabulary

تبصره: ضمنا هرهفته 20 سوال بخش ریاضی هم همتراز با آزمون اصلی ارسال می شود. امتحان پایانی شامل بخش ریاضی نیز می باشد.

 

طول دوره: 10 هفته ( هفته اول جلسه حضوری توجیهی دوره همراه با ارسال اولین درس مکاتبه ای در همان روز – هفته های 2 ،3، و 4 ارسال مکاتبه ای دروس-هفته 5 جلسه حضوری رفع اشکال و ارسال درس مکاتبه ای 5  –هفته 6، 7 ، 8 و 9 ادامه آموزش مکاتبه ای – هفته 10 یک آزمون کامل ) لازم به ذکر است که شرکت در جلسه توجیهی و رفع اشکال توصیه می شود ولی این جلسات برای استفاده از دوره الزامی نیستند.

 

متحوای مطالب: مطالب ارسالی بر حسب قسمت های آزمون به صورت تفکیک و با هدف آموزش مدون تهیه و ارسال میشود و شرکت کنندکان باید از دانش زبانی نسبتا خوب ( نمره تافل حداقل 80 یا آیلتس 6) برخوردار باشند تا بتوانند از دوره بهره لازم را ببرند.

 

نحوه ارسال مطالب: هر شنبه ارسال توضیحات و تمرین –  هر پنجشنبه ارسال جواب ها). ضمنا دانشجویان پس از دریافت مطالب درسی در روز شنبه تا آخر روز چهارشنبه همان هفته مهلت دارند تا انشای خود را نوشته و برای اصلاح و نمره دهی ارسال کنند.

 

تاریخ و زمان جلسه حضوری توجیهی:

تاریخ و زمان جلسه حضوری رفع اشکال: 

 

ضمنا در پایان دوره جزوه ای تمرینی به شرکت کنندگان داده میشود که برای آماده سازی نهایی خود برای آزمون به تمرین بیشتر بپردازند. زمان متوسط 15 روزقبل از آزمون برای خواندن جزوه لازم میباشد.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و نمونه تمرین به فایل ضمیمه مراجعه شود.